But I Need You To Know...

That I Care, And I Miss You.

Om 2 veckor är det dax för Aron att ha barnvakt igen, då ska mamma och pappa på julmiddag, med Freddies jobb, med övernattning på hotell. Ska bli riktigt mysigt. Tror vi behöver det. 
Aron ska då få vara hos mormor och morfar över natten för första gången. Han har ju fått vara hos farmor och farfar 2 nätter nu.

Och inte nog med det, så får jag höra att min morbror Anders planerar att ha sin 40 års fest redan dagen efter. Jadu då ska man ju dit också, och eftersom det fortfarande är förkylningssäsong kan inte Aron följa med dit heller, så då ska vi höra med farmor och farfar ifall dom vill mysa med Aron en natt. Det blir nog kul för honom.

Men vi då? Hur ska vi klara oss utan att få mysa med Aron på så lång tid? Nä, vi kommer ju sakna ihjäl oss från våran myskille. Druknar ju av saknad över bara en natt, så två nätter? Nejdu det kommer bli tufft.
Men man får väl bita ihop och pussa extra mycket dessa två veckor. Det kanske blir lättare då?


My Love For You Will Never Die.
(Gamla bilder, inte min dator.)









Kommentarer
Postat av: Marie

ja de är att tufft att lämna ifrån sig de små. har dock inte lämnat bort neo en natt än de är jag inte redo för än. men man behöver att barnledigt ibland att få umgås och ta hand om varandra!

2008-11-14 @ 18:25:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: lina

Kikar in och beundrar er och eran son rejält, vad starka personer ni är :)



Ja..det är jobbigt att åka ifrån sitt barn.. men ibland så måste man ju.

Hoppas det går bra för er :)

2008-11-15 @ 09:45:50
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej!

Jag blir alldeles rörd. Minnena kommer tillbaka. Jag känner att det är skönt att läsa något jag kunde ha skrivit själv. Att det finns fler som känner och har varit med om samma sak.

Jag födde tvillingar i V.30 och det var en tuff resa.

Känner igen mig i mycket du skriver. Som att alla tycker dem är små, men dem är ju STORA nu. Mina vägde 1497 och 2020 när dem föddes. Var nere på 1,3 och 1,7.

Skönt att din son mår bra!!

KRAM

2008-11-15 @ 23:12:46
URL: http://laveya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0