And Girls Just Wanna Have Fun...

Så lördagen då,

Jag satt ju å väntade på Moa sist jag skrev,
hon ringde ungefär vid 17 kanske och då var hon hemma, jag började traska dit medan hon stog i duschen. Utanför deras lägenhet mötte jag på hennes pojkvän och Calle som stod där ute. Jag pratade lite med dom, fick nycklar till calles lägenhet ( Vi skulle befinna oss där under kvällen)
Efter ett tag ringde Moa och började fundera på hur seg jag var egentligen. Men så fick hon ju höra att jag stog neranför, så hon kom ner och vi fick skjuts av Sebastian till Calles lägenhet.

Vi började prata om massa intressant, vi pratade om mig och freddie, om Aron, och Moa och sebastian och sen massa skitsnack såklart (vi är ju endå tjejer?!) Till allt snack var det ju självklart lite vin också. Man får ju inte glömma vinet? Det blev även sminkning, nagelacksmålning, och gosande med Calles hund, Micke.

Det var en perfekt kväll, och när jag kom hem så var jag så trött att jag somnade.




Kommentarer
Postat av: mamma melissa

Jo, vi har varit på ett återbesök. Och de sa att de inte gjorde någonting för flickorna, men att det inte var något "fel" på dem. Helt vanliga friska barn, bara förtidigt födda (21+6, men vi tror mer på 22+0). jag bad dem att göra allt för dem, men de gjorde ingenting med förklaringen att barn i de veckorna inte överlever. Nej, så klart de inte gör om de inte får hjälp! skall dit igen om om ca 2-3v.

2008-11-10 @ 20:58:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Ingen fara, lätt hänt. Men nu vet jag iaf.



Nej, vi var en dag ifrån att ha fått barn, juridiskt sett. De kommer inte in i folkbokföringen, inget krav på gravsättning el liknande. Vi fick foster, säger systemet. Men jag håller med dig, vi fick barn.



De försökte andas, var stora och välskapta -som läkarna sade. Men ändå... funderar på om man skall gå vidare med det här... tänk om någon annan råkar ut för samma sak? vill inte att någon skall behöva gå igenom det här.

2008-11-10 @ 21:16:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Jaha, ni är så nära? Vad kul, ja, då har du verkligen sett bilderna på våra flickisar... vad mysigt. Blir glad när någon vill se på dem...skum grej.



Jo, man vill ju inte att det skall drabba andra... skänker mycket till Spädbarnsfonden och köper änglarosetter o liknande för att forskningen skall gå framåt, men det känns lite hycklande. att man först skänker när man drabbats, först då som man blir generös... Jaha, nu fick jag bröstcancer, då köper jag massa rosa band. Typ.

2008-11-10 @ 21:39:21
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Pyret

Oj har pratas det om något helt annat men måste bara tillägga att vi hade så jäklarns roligt och att det ska göras om :)(längtar) <3

2008-11-11 @ 23:47:53
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0