I'll Be So Alone Without You...

...Maybe You'll Be Lonesome Too.

Ajajaj, jag har ont i mina tänder!!
Idag har jag varit hos tandläkaren, jag, den stooora flickan med tandläkarskräck. Jag får lugnande medicin bara för att klara av det. Usch tycker inte alls om tandläkare, men måste ju gå endå, i januari är det dags att börja betala för tandvård så man vill ju få de fixat innan dess.


Medan jag var hos tandläkaren så var Aron hos sin mormor. Hon var så lycklig över att få vara barnvakt, vet inte om hunden var lika lycklig däremot. Han har fortfarande inte förstått vad Aron är för något, utan han blir helt förstörd när Aron gråter.

Då jag var klar hos tandläkaren så kom mamma och skjutsade hem mig, syster passade Aron. Jag kom hem och vilade, hade inte sovit något alls i natt nästan, sov väl i 30-60 min så var supertrött, plus lugnande medicin på det. Så jag la mig i soffan och vilade och efter ett tag gick Freddie hem till mamma och pappa, satt och pratade där och hämtade Aron.

Fast jag sov nån timme här på eftermiddagen så är jag endå jätte trött. Har inte ätit nånting idag heller förutom lunch men är endå inte hungrig, tror dock inte jag kan äta något iallafall eftersom de har bråkat med mina tänder. 
 
Sitter just nu och tittar på generation fett och undrar verkligen hur man kan vilja bli så fet, och ännu värre hur en man kan tända på en kvinna som är så fet!? Dom måste väga minst 160kg. Herregud vilka människor det finns. En annan får ju panik för att gå upp bara 2-3 kg.

Dopet närmar sig med snabba steg, snart bara en vecka kvar. Känns lite läskigt faktiskt, dels för att stå där i kyrkan med 60 blickar riktade mot oss, dels för att när det är så mycket människor är det större smittorisker. Så blir inte många alls som kommer få hålla och mysa med honom. Men det tror jag alla människorna förstår.

Nästa vecka ska jag klippa mig också, ska klippa det kort, men inte för kort. Blir spännande att se hur de kommer se ut. Är så trött på att mitt hår ser lika ut hela tiden och vad jag än gör blir de inge bra. Så nu ska jag vara modig och klippa det kort, igen, sist jag gjorde det var i 8an eller något och jag blev inte nöjd.


Jag Kommer Aldrig Förstå Hur Någon Kan Vara Så Otroligt Underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0