You're That Part Of Me That I Don't Wanna See...

Idag har vi återigen varit på sjukhuset. Skulle ha ögonundersökning kl 10.00 så vi var där till 9.00 för ögondroppar. Dock så blev inte undersökningen förän kl 11.00 så man var lite smått irriterad över det. Fast egentligen var det väl bara bra egentligen, hade inte nästa undersökning förän kl 15.00 så hade mycket tid att fördriva.
Mötte Stefan och han var så snäll och bjöd på lunch på kebabhouse.

Lilla gullungen vägde 3424gram. Så han är inte så liiten längre. Han var 51cm lång också. My little boy is getting big.

Imorgon ska Aronbarnvakt för första gången. Aron ska åka till farmor och farfar över natten medan jag och Freddie ska på inflyttningsfest hos Johanna. Ska bli intressant att se hur det går för Aron att vara utan oss men det är nog dax för honom att ha barnvakt nu så han vänjer sig vid att mamma och pappa inte alltid kan vara där.

På måndag blir Aron 4månader gammal. Tiden har gått så fort. Känns inte som 4 månader sen han kom men det är det. Idag är han även 2veckor korrigerat. Dvs 2 veckor enligt beräknat datum.
Även så på måndag är vi som sagt med på sjukhuset, även på torsdag är vi med, Då är vårat lilla hjärtegull med också.

Det skulle vara jätte kul att få veta vilka som läser min blogg, vet bara ett par stycken som läser men skulle gärna vilja veta fler. Skriv gärna en kommentar om vilka ni är som läser.

Usch å fy nu är klockan mycket.


Could This Be The Greatest Love Of All?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser jag läser jag läser:D Är en trogen följeslagare;D

2008-10-03 @ 06:20:03
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomEmma
Postat av: Madelen

Hejsan, vilken Johanna ska du till? jag har nämligen en tjej i mitt trapphus som precis har flyttat in o hon heter Johanna :)

2008-10-03 @ 07:01:25
URL: http://fismajja.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Jag läser din blogg :) Jätte skoj att läsa om Arons framsteg =)

2008-10-03 @ 08:31:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Malin W

Jag läser din blogg nästan dagligen för att se om det tillkommit någonting nytt. Tycker det är jätteroligt att läsa din blogg.

2008-10-03 @ 09:39:51
Postat av: Caroline Johansson

Jag läser !! :) Tycker att ni är så duktiga o Aron är så HIMLA SÖT !! :)

Att jag ska titta på Sjukhuset på måndag o torsdag nästa vecka ! :)

2008-10-03 @ 12:08:00
Postat av: Madelen

Okej då är det hemma hoss mig då :) Eller ja i mitt trpphus :D vad roligt

2008-10-03 @ 12:48:41
URL: http://fismajja.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag läser, ifall du inte visste lixom!

Hoppas ni hade kul i kväll, ni förtjänar det. Kom hem från jobbet för typ 20 minuter sen. Skulle bara kika på din blogg. NU ska jag SOVA! Pussa Aron från mig imorgon. ÄLSKA!

2008-10-04 @ 04:36:21
URL: http://sockret.wordpress.com
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Jag läser :) Följer din blogg och kikar in varje dag för att titta om du har skrivit :)

2008-10-04 @ 11:41:17
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Susanne och Anders

Hej Jennie,



vi läser din blogg nästan varje dag. Är nu hos Ellens farmor och din mormor. Hon hälsar att hon också läser din blogg.

2008-10-04 @ 23:17:13
Postat av: Ciccie

Jag läser din blogg varje dag.

Jag heter Ciccie, bor i Uppsala. Vet vem din syrra är, vi umgicks en del för några år sedan. Har läst hennes blogg ett tag och där började läsa om dig när du haed åkt in för att föda Aron. Sen dess har jag läst varje dag. Såg även er på Sjukhuset idag.

Ett stort grattis till er fina son!

2008-10-08 @ 21:10:21
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0