I will love you 'til the day I die..

Nu är det dax att planera dop, har fått kyrka och fikasal. Så nu ska de beställas dopkort och bestämma mat, faddrar, och hela köret. Dopet blev någon månad tidigare än planerat så att Freddies pappa också ska kunna komma, hela stora tjocka släkten måste ju få komma. Jag har räknat ihop att de som står på inbjudningslistan just nu är 63st gäster. Vet inte än om vi har glömt någon. Det hinner vi nog märka innan korten skickas ut.

Var till Uppsala igår, fortfarande ingen förändring på ögonen, så vi får åka tillbaka på måndag igen, nu börjar jag nästan tröttna på att det aldrig händer något. Känns nästans om att man vill att de ska bli lite sämre så han kan få behandlingen så slipper han alla ögonundersökningar sen. Det är ju så hemskt och han tycker inte alls om det. Igår skrek han nästan hela undersökningen. Det värsta av allt är att hur mycket han än skriker så kan jag inte ta upp honom förän det är klart.  Jag klarar inte ens av att titta på när de använder kameran för att kunna dokumentera. Jag börjar nästan gråta bara av att sitta vid sidan av och se, och höra hur han plågas av det. ( Dock så gör inte undersökningen ont, det är nog mest bara obehagligt.)

Det är jätte gulligt att se vilka som blir så oroliga och bryr sig så mycket av att jag känner mig lite nere ibland, jätte skönt att veta att många reagerar snabbt, men anledningen till att jag känner mig nere ( och detta är jag säker på) är att jag är trött, jag har helt plötsligt blivit ensam hela dagarna, van vid att ha Freddie här hela tiden nu, och för att jag får sova ensam. Bara jag vänjer mig kommer det bli mycket bättre, och väl när Aron lär sig sova i vaggan och jag äntligen får sova med freddie igen så blir det bättre. Men tack för omtankarna.


Just nu ligger Aron och sover, han ligger fortfarande i babyliften efter vi varit ute, jag vill inte väcka honom när han väl sover. Vi var ut och gick en sväng,då nån bil tuta ;S Ingen aning om vem det var men blir tok irriterad över att jag inte vet. Någon annan som vet vem? Please tell!

Jag vet fortfarande inte när vi kommer vara med på sjukhuset, men jag håller utkik och när jag vet så skriver jag upp det här, så alla har en chans att titta dom också. Blir lättare så än att skriva sms till alla.

Nu är det dags för mig att äta lunch.


Fått fina kläder av Anders, Susanne, och Ellen. Så fin man kan vara.

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

http://www.trycksakstorget.se har sjukt fina kort som man kan designa själv.. vilken sötis ni har..

2008-09-12 @ 18:46:01
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Susanne och Anders

Såå söt han är i sin hood jacka.

Vi andvände trycksakstorget till våra dopinbjudningskort. Fungerade jättebra. Vi tog den varianten där man kunde skriva ut själva då vi hade ont om tid.

2008-09-14 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0