Take My Breath Away..

Sitter för tillfället och tittar på Scrubs, Freddie har somnat i soffan, ska väcka honom strax när jag går å lägger mig. På scrubs är det avsnittet där Carla har förlossningsdepression och varje gång jag hör talas om det får jag samma känsla, att jag är så glad över att jag inte fick det.

Jag var så orolig när vi åkte in till förlossningen och fick höra att bebis skulle födas att jag skulle få det. Första månaderna var jag livrädd över att få förlossningsdepression, just för att Aron kom så tidigt och och allting blev så plötsligt.

Även om förlossningsdepression inte alltid är som allt de värsta man hör om, föräldrar som mår så dåligt att barnen råkar illa ut, så är det nog endå väldigt jobbigt att hamna i den situationen, inte bara för personen som är deprimerad, utan för hela familjen.

Vet även att min kära lilla Emma också var rädd att jag skulle bli deprimerad.. underbara du.

Nej usch jag vet inte vad jag ville med detta, bara skriva av mig.. bläää..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0