You Give Me Hope ...

Ibland upptäcker man att de finns ärliga människor, människor som bryr sig om andra människor, människor de aldrig träffat och förmdligen aldrig hört namnet på ens.

Jag hade vart ut och hämtat något, något där de stod mitt namn på, och självklart är jag så klantig att på vägen från bilen till vår lägenhet lyckas jag tappa detta, det var ganska dyrt och oersättligt, (jag kan inte berätta vad det är, det är en present till en vän som fyller snart, och jag vet att personen läser.)
Och jag kände mig så otroligt kass som lyckas tappa det 20 minuter efter att ha betalt och hämtat ut de. Jag visste inte vad jag skulle göra.

Jag hade skickat ut Freddie för att leta, för han hittar alltid vad jag tappar bort. Och medan han letade så fick jag ett samtal från en person som hade hittat det. Blev jätte glad och fick tillbaka det.
Tror inte så många andra hade letat upp mitt nummer och lämnat tillbaka det. Så jag är otroligt tacksam över det.

Förhoppningsvis är de fler människor som är så snälla och tänker efter på personen som tappat bort det.





Kommentarer
Postat av: Pyret

gud va skönt att det finns sånna människor, och i enköping av alla ställen

2009-02-18 @ 23:23:11
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Syster!

du är bäst <3

2009-02-19 @ 22:16:25
URL: http://sandralonnholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0