BUSbebis...

Idag har Aron varit jätte busig, och han är fortfarande.
Han har inte sovit bra alls på hela dagen, knappt sovit nånting alls å då han har sovit har det varit i ca 30 minuter. Han brukar kunna sova uppåt 3-4 h på dagen. Sammanlaggt har han nog sovit 1½h sen han vaknade. Och jag har försökt lägga honom då jag märker att han är trött men han vägrar, å ligger bara å gnäller å skriker.  Så det har varit lönlöst.

Men så iallafall skulle vi sova ute hos micke och elisabeth, för att de är på kryssning, men vid halv 10 åkte jag och Aron därifrån för att Aron skulle få sova i lugn och ro hemma.
Han somnade i bilen, sov när vi kom hem, och vaknade efter säkert en kvart.

Han är hur trött som helst, men endå hur pigg som helst, visste jag inte bättre skulle jag tro att bebis druckit kaffe.
Så nu sitter jag här å bara hoppas på att Aron ska somna snart, själv är jag trött och har ingen lust alls att sitta vaken hela natten,  Men som det ser ut nu, så blir det nog så endå.

Nej nu gnäller han lite, HOPPAS han vill sova nu.
Vi får se.










Kommentarer
Postat av: Pyret

okeej jag gav honom lite kaffe men bara liiite för att jag tänkte att du skulle lämna honom till mig då medans du sov så jag också fick gosa med bäbis :$



Nej men hoppas att han somnade tillslut och han imårgon går tillbaks till dom vanliga rutinerna igen, puss på dig (och Aron)

2009-01-15 @ 03:32:26
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0