New Years Eve.

Ja då är det ju nytt år, nu är det ju 2009.
Så hur firade vi årsskiftet då?

Jo som sagt så åkte vi ut till Micke och Elisabeth vid 2 tiden,
När vi kom stog alla och väntade på oss, Micke, Elisabeth, Fanny, Filip, Mamma, Pappa, Kim, och Marcus, ja å självklart Chiko å Mysan också.
Det var dax för en härlig promenad. Eftersom jag inte riktigt var klädd för promenad, (då jag trodde de andra redan hade gått på sin promenad) Fick jag låna lite kläder och sen gick vi ut. Tror vi var ute i 1½h. Blev ju litet stopp för glögg och pepparkaka vid en grillplats.

Aron började bli hungrig efter ett tag å då var det dax att gå hem. Mamma gjorde iordning förräten, skagentoast. Så det blev ätandes av förätt medan jag och Freddie fick turas om lite att försöka få Aron att somna en stund.
Gick efter ett tag å då sov han ganska länge.

Varmrätten bestod av potatisgratäng och kött ( kommer inte ihåg vad köttet heter bara för det) Men gott var det iallafall. Blev massa prat lite dricka och ännu mera prat.
Senare på kvällen blev det också marängsvisch som efterrätt. MUMS.

Aron var med lite till och från, han sov, å va vaken, sov å va vaken, lite som han ville. Men vid 12slaget sov han, finns väl inget bättre sätt att fira in det nya året än att sova?
Vi firade med lite mousserande vin, skålade och tittade på lite fyverkerier, efter ett tag gick jag in till Mamma och Elisabeth, de fick ta hand om hundarna och om Aron hade vaknat av hundarna hade de fått lite svårt. Så jag gick in.

Vid 1 tiden beslutade jag och Freddie oss för att gå hem, vi ville inte sova kvar där utan ville börja året i vår egen säng, så vi packade ner Aron i vagnen, Freddie fick en söt liten väst, och sen gick vi. Tog en bakväg då vi inte ville gå på stora vägen hem. På hemvägen gick vi in på statoil, åt lite, och hälsade Gott Nytt År till stackarn som jobbade.

Sen blev det hem till sängen, var väl hemma vid halv 3 tiden så var sovdax direkt.
Detta var alltså vårat Nyår, helt underbart att bara kunna dricka nån cider, fira lite, och sen gå hem.



Och Aron var ju absolut sötast på nyår!



Kommentarer
Postat av: Syster

Gick ni hem? Hur lång tid tog det?

2009-01-03 @ 04:59:26
URL: http://sandralonnholm.wordpress.com
Postat av: Petra

så söta kläder, dom hade min Jesper oxå på sig på nyår =)

2009-01-08 @ 14:26:37
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0