I Promise You ...

"Jag älskar dig så mycket att det inte ens går att beskrivas i ord,
Jag skulle kunna skriva ut hela detta block och du skulle iallafall inte förstå

Jag älskar att jag vet att jag alltid kan räkna med dig,
jag vet att du alltid kommer ställa upp,
även om du skulle vara sur vet jag att du inte ens skulle tveka.

Jag älskar att du alltid finns där och försöker förstå,
fastän inte ens jag förstår.

Jag älskar att jag kan vara med själv med dig,
och du bara tycker jag är gullig,
även om alla andra skulle tycka att jag vore en tönt

Jag älskar att du alltid försöker lösa problemen vi har,
istället för att bara sopa dom under mattan och låtsas som att de inte finns.

Det finns så mycket mer,
men hur mycket jag än skriver kommer du aldrig förstå.

Jag älskar dig."


2 dec 2008
01.13



Kommentarer
Postat av: mikaela

Fint&mysigt kort på er två. trevlig dag!

2009-03-26 @ 12:35:02
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0