XoXo

Men FYYY vad det snöar.
Jag som hoppades på fint väder, åtminstonde någourlunda. Usch, jag hatar snö kaos.
Vi som ska åka till Uppsala idag, hur kul är det att åka till uppsala i detta väder?

Vi ska ju som sagt till uppsala, träffa sjukgymnasten igen. Se hur det går, men det går nog bra, vi ska ju mest dit bara för att få lite tips om hur vi ska hjälpa Aron att bli mer stabil i kroppen.
Mamma ska följa med, jag hatar att åka till uppsala ensam, speciellt i det här vädret.

Jag vill ju ha soool å sommar. åh vad det ska bli skönt med sommar, äntligen. Fin härlig sommar. Gå ut å gå i det fina solvädret, åka till stranden, sola, slippa klä på massor av kläder på bus och oss själva för att gå ut. Jag längtar efter sommar sommar sommar!

Nej usch vad det känns som jag bara skriver för skrivandes skull.
Så nu tänker jag lägga ner!

Nemen?!
Vart tog snön vägen nudå?
Här skriver man att de snöar å precis när man ska publicera har de slutat?
Känns som detta kommer bli en blandad dag, bäst å ta med solglasögonen iallafall.





Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken riktigt sötnos :D

2009-04-03 @ 07:49:25
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Anna Bergström

Haha Emil har oxå en sån tröja!!!

Supersnygg!

Vad stor han har blitt er lilla plutt! Såg bilderna från fotografen. Jättefina!

Kram Anna

2009-04-10 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0