I Will Never Let You Fall...

Vi var på ögonkontroll i början av veckan, i måndags.
Usch och fy, mådde så dåligt, kvällen innan, och på bussen dit.
Sa till freddie på söndagen att tar dom fram kameran tar jag Aron och går. Jag klarar inte av att se honom lida. Skulle jag kunna skulle han slippa ögonkontrollerna helt, men ju äldre han blir, ju bättre blir det.

Hon kollade bara snabbt i pupillen ( efter ROP ) Annars kollade hon mest hur han ser, osv. Han har hittils ett brytfel, men det kan bero på åldern också. Fast tyvärr tror jag han är dömd till glasögon iallafall, om man tittar på min släkt. Alla slutar med glasögon.

Men brytfel kan ju växa bort också, storasyster hade ju det tidigare, och nu har jag för mig att hon har perfekt syn. Så vi får se. Vore synd bara att behöva sätta glasögon på lilla bus när han bara är nått år gammal, även om han älskar glasögon så vill han ju inte ha dom på sig, utan leka med dom.

Han satt å kämpade med gudfar Johan igår om glasögonen, Han är så söt. Han ger inte upp förän han får dom. Han blev erbjuden Johans bil också, men han ville bara ha nycklarna, så Johan ändrade sig. Haha.

Om 2 veckor är det kalas här hemma! Kan ni fatta, det är bara 2 veckor kvar sen fyller gos 1 helt år!!! Usch tiden bara flyger förbi.

Han har fått för sig en nytt ljud nu, igår när vi satt och åt "skrek han som ett monster" Han är ju bara för söt. Hur har vi nånsin klarat oss utan en liten gos unge?

Till och från är han dock jätte knepig, de flesta vardagar brukar han gnälla från ungefär kl 3, halv 4, tills Freddie kommer hem, för att då bli jätte glad. Inte så att han saknar sin pappa kanske? Dom är så söta dom två.

Vi väntar fortfarande på krypande och tänder.  Han tycker om att "krypa" upp på en av våra soffkuddar. Vet inte varför han tycker så mycket om den, om det är för att det är ett hinder att klara av kanske,  Han tycker ju om saker som är svårare.

Ska städa av lite i köket idag, sen så ska jag ta lite bilder på lägenheten och lägga upp, så ni alla får se, dock ska Arons rum tapetseras och så, så de är inte fixat alls för tillfället. Vårat sovrum är inte heller klart, ska upp hyllor och så ska vi ha en ny säng, men man måste ju ha råd också.


I'll Be There For You Through It All, Even If Saving You Sends Me To Heaven...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0