I'm So Lost Without You...

Sen i måndags har Aron varit hos sin pappa, han kommer hem imorgon, åh vad jag längtar tills imorgon. Det känns så otroligt tomt när han inte är här. Tror jag har gråtit en skvätt varje dag utan honom, eller ja första och andra dagen, de klarade jag. Men sen.. jag vill verkligen inte vara utan honom.. Men det är sånt jag får lära mig leva med, men hur ska jag kunna klara av det, det är ju min lilla pojke, snart börjar han dagis också och det känns som att han blir så stor.

Tisdagen spenderades med Emil o Emils kusin Wilbin, en riktigt busig pojke på 3 år. Vi tittade på filmen Bilar, ett antal gånger, lekte och busade för fullt, och Wilbin badade. Vi hade riktigt kul ända tills natten då Wibbe bara hostade, stackars liten, men efter mycket om och men, och bilar somnade han också.

Övriga dagar gjordes inte särskillt mycket, i onsdags åkte jag, Angi, Emil och Wilbin och handlade till torsdagen, sen skjutsade vi hem Wibbe, och sen åkte vi hem till varsitt.

Och Torsdags, nyårsafton, På eftermiddagen kom Freddie förbi och hämtade Arons pulka så jag fick iaf gosa lite med mitt hjärtegull, men senare så kom Angi och vi gjorde oss iordning och sedan började vi med maten, till förätt blev det skagentoast, sen blev det kyckling, potatis, och tzatsiki, och till efterrätt blev det pannacotta. Var supergott men tyvärr var ingen av oss smarta nog att komma ihåg att ta kort.
Iallafall var det jag, Angi, Emil och Jimmy som åt denna goda middag, vi hade det jätte mysigt och

Senare gick vi ( Jag, Emil, och Angi )  till en fest på munksundet, var kul att träffa massa kompisar man inte träffat på 1-2 år. Vi var där till efter 12 slaget sen gick vi och mötte Jimmy och gick på en annan fest, som var mycket mindre bra, och vi var inte där så länge, tillslut gick iaf Jag och Emil tills till nån fest där Emils kompis Jonas befann sig, dock var vi nog bara där i 10-15 minuter sen gick vi hem.

Nyårsafton var helt klart lyckad med några mindra missöden, men hade väldigt trevligt.

Så iallafall, nu är det nytt år och som vanligt nya möjligheter.

Gott Nytt År Allihoppa.
Nu ska jag bara sitta här och vänta på att denna dag ska ta slut så jag äntligen får hem min lilla Aron!



Togs iaf lite bilder innan vi gick på fest, och efter middagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0