The greatest thing is just to love, and be loved in return

Inte uppdaterat på ett tag så nu tänkte jag berätta vad vi har sysslat med denna vecka.
I torsdags var vi på ögonundersökning och fick höra att vi var på gränsen till behandling, men det var inte riktigt dags än. Vi ska tillbaka imorgon och på dom lät det väl som att det kommer vara dags för behandling, men vi får se imorgon. Är det dags för behandling så blir det laser behandling på tisdag, Isåfall blir jag och Aron kvar på sjukhuset över natten eftersom Aron kommer bli sövd isåfall.

Freddie börjar jobba imorgon och kan därför inte vara med. Denna laser operation är inte stor eller krävande för Aron och därför är det dumt att ta ledigt eftersom Freddie börjar imorgon. Det är bra om han får behålla sitt jobb.

Vi var och hälsade på Madelene och Evelyn i fredags och gick tillsammans till Coop. När vi var påväg tillbaka träffade vi på Mikaela, och Bella med sin son.  Vi stog och pratade en stund, Sen var det dags att gå vidare.
På kvällen kom Elisabet och Fanny förbi och hälsade på, tog med sig godis och cola.

Lördags, igår, åkte vi till grisslehamn, då var det dags för dop och jag fick äntligen träffa min lilla kusin, (inte så liten jämfört med Aron, men det är ju ingen) På dopet träffade vi även en pojke som var 2 dagar äldre än Aron, så när vi ställde dom brevid varandra såg det ganska fånigt ut, Man kunde knappast tro att dom var lika gamla.
Jag såg inte så mycket av själva dopet, vi hade en liten herre som ville ha mat, och jag fick absolut inte stå och mata vid dopet så jag fick sätta mig i köket. (dopet hölls inte i en kyrka)
Efteråt blev det mat och fika och självklart de roligaste, presentöppning.

När hela detta roliga kalas var slut åkte vi till min mormors, (arons gammelmormors) stuga där blev det mys kväll med lite släktträff. Det var jätte trevligt och Aron och Ellen hoppade runt från person till person. Alla vill mysa med de söta bebisarna.
Vi sov kvar där och åkte hem idag.
Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket, mest setat här och njutit av att vara hemma. Finns det något bättre än hemma?

Jusste, I fredags fick jag hem mitt preemie hjärta, ni vet, hjärtat som symboliserar för tidigt födda. Det är jätte fint och jag är jätte nöjd över det.




















Trodde Aldrig Man Kunde Älska Någon Såhär Mycket..


Kommentarer
Postat av: tragikomedi

Varför fick du inte mata honom vid dopet? :S

2008-09-10 @ 22:48:47
Postat av: Jennie

Haha han ville inte bli matad ståendes. Det var ett dop i hemmet, så fanns inte stolar till alla. Och Aron ville att jag skulle sitta när han åt :)

Busfrö.

2008-09-10 @ 23:35:13
URL: http://jenlon.blogg.se/
Postat av: Ulko

sv: jo visst vissa gånger till och från. Men vet en del som Jämt typ är barn ledig för att gå ut osv.

2008-09-11 @ 22:11:51
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0