ring, ring, why don't you give me a call ?


Jag har köpt en ny telefon, eller får telefonen gratis ioförsig, har förlängt mitt abonemang å får denna telefon gratis, wonderful.
Fick hem telefonen idag, beställde den i tisdags, perfekt. I love it, roliga spel till och med. Och ja jag har redan hunnit spela spel på den, men vad gör man inte när bushjärtat inte vill att man ska sluta gunga vaggan?

Vill bara passa på att säga Grattis till min lillebror som fyller hela 12 år idag, känns som att han ska fylla 13 men han var visst inte så gammal än, men det kommer. man får ta ett år i taget, han får ju absolut inte missa någonting.









Kommentarer
Postat av: Knogen

har en jag med fast röd, vore kul om du kunde lägga till mig på bilddagboken också.

Kram på dig jenni



(riskaka på bilddagboken)

2008-12-13 @ 16:29:37
URL: http://jiingii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0