That's What Friends Are For...

Då har det kommit upp en ny design, som alla har sett om man är inne här.
Delvis så ville jag ha en ny för att uppdatera lite bilder, och variera lite, sen så ville jag ha bilder som förklarade lite mer i mitt liv, även om Aron tillhör den största delen av mitt liv, så finns det ju också Freddie, min syster, och vänner. Även om de inte finns lika mycket tid till vänner så finns det fortfarande lite tid.

Så nu är det delar av 'nästan' hela mitt liv.

Det är kära Moa som har hjälp mig igen, kära snälla Moa som hjälper mig. Hon är så duktig så hon.






Kommentarer
Postat av: Pyret

sötnos då :) Hoppas du är nöjd bara annars får vi göra om ;D

2008-12-07 @ 20:50:25
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Melissa

Den är kanonfin! Och din inställning, att det skall spegla HELA ditt liv... ja, bloggen handlar ju om hela ditt liv så därför skall ju alla de som är med också synas på bloggen. Mycket klokt!



Visar också på att det finns ett "vardagsliv" efter det som ni har varit med om... allt är inte sjukhus och slangar, det är en del av en större helhet med familj och vänner.



Btw ticketack för utmärkelsen.. kan bara bocka och buga! Och att du skriver från hjärtat mer nu än innan, det märks. Så, stå på dig!



Blir glad av din blogg!

2008-12-12 @ 01:44:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0