Mamma är ingen ålder...

Det är inte många som har något negativt att säga till mig om "unga mammor" men...

När jag, Aron och Moa var ute och satt och pratade, kommer någon idiot och försöker smöra åt sig en cigg av Moa, hon ger honom en, och han stannar, tittar, och frågar Moa lite frågor. Tror han tyckte hon var lik någon eller nått sånt.

Sen tittar han på mig, på vagnen, på mig.

- Hur gammal är du?
- 19
- Och du har barn?
- Ja jag har barn, fick barn när jag va 18.
- Aha...
- Då har man ju inte hunnit leka av sig?
- Jo jag har hunnit leka av mig och är nöjd!


sen fortsätter han prata med Moa ett tag,

- Bor du hemma hos dina föräldrar??
- Nej jag bor tillsammans med min pojkvän.
- Aha..

Efter ett tag säger han att han står å pratar med människor han inte känner å går.

Och det roligaste av allt är att detta är en människa som ser ut att kunna sälja sin egen syster för pengar.Och han står och dömer mig för att jag har barn. Tyckte det var ganska kul faktiskt. IDIOT.




Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

skit i sånna.. han e nog bara sotis för att inte han har någon trygghet i sitt liv

2008-12-03 @ 12:23:28
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Pyret

Ja men vem är han att prata? Jag skulle lätt ha en underbar liten bäbis tillsammans med en pojkvän som jag älskar som älskar mig tillbaks när jag var 19 än att leva hans liv. Hoppas du inte tog åt dig av vad han så för vem är han att prata?

2008-12-04 @ 00:08:29
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0