Dagen Innan.

Nu är det bara en dag kvar, imorgon, är det dags för vuxen livet, eller?

Såhär dagen innan studenten, har man redovisat projektarbetet lite lätt, och städat ur skåpet, ( hade faktiskt 1 påse, nått kvitto, och ett papper i skåpet !! )
Vid två nångång så ska klassen fixa iordning studentvagnen, tyvärr kan jag inte vara med på det, valde att klippa mig istället, sen nångång ska jag ha tid att färga håret också.
Måste fixa med smörgåstårtor också, åsen vill jag gärna städa iordning här i lägenheten.
Ska nog även hjälpa mamma att städa iordning där borta också, det är ju faktiskt min fest imorgon så då får man väl vara lite snäll å hjälpa till att städa också, måste till systemet å köpa nå mouserande vitt vin ( alkoholfritt ) så man har något att skåla med imorgon också.

Ska nog köpa nå baguetter också och göra iordning med skinka, ost, och gurka å lite smått och gått hade jag tänkt också. Orkar ju inte sitta och fixa med det imorgon bitti.
Klockan är redan ställd på 04.30, får se hur det går.
Desstu tidigare jag går upp destu bättre, ska nog sno hårfön hemma hos mamma så jag inte behöver oroa mig över att håret inte ska hinna torka. Man får inte glömma någonting.

Mycket att fixa och dona. Nästan så man får skriva upp ett schema så man kan följa det imorgon så man inte glömmer något. Vore jobbigt ifall man skulle glömma typ mössan eller något :P

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu, innan jag klipper mig, :)
wiiiej kanske uppdaterar senare idag, annars kommer det väl i helgen eller något sånt när man har tid.

Idag kommer även Carro från gbg, :) Fast hon bor hos sin syster, men hon kommer och firar min student så firar vi våran tillsammans, hon har ju faktiskt redan tagit studenten den fuskisen :) menmen.

Byebye for now :)

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0