And I Do Belive That You're The One...

Häromnatten, natten till i går, så hade jag och min kära Freddie ett väldigt bra samtal,
det är inte ofta vi lyckas riktigt prata med varandra om allting, hur vi mår, vad vi känner, rädslor osv. men vi lyckades natten till igår, vi låg och pratade massor tills klockan var 2 och Aron ville vakna och ha mat. Var en riktigt bra natt och var riktigt skönt att få prata ut om allting, speciellt eftersom det är Freddie man pratar med.


Känns så underbart att kunna prata med honom om allting, och han lyssnar, förstår, dömer inte och skämtar inte till allting. Är jättte skönt att veta att jag kan prata med honom, och nu såhär i efterhand känns det lite som "varför var det så svårt att prata?"


Vaknade upp igår och var på världens bästa humör, hela gårdagen var jätte bra, gick runt lite på stan, började julhandla lite, julklappar och presenter. Sen köpte jag en påse bilar, om jag mår så jätte bra, då tycker jag minsann Freddie ska må lika bra. Och jag vet att min Freddie tycker om bilar.

Senare på dagen köpte jag även en coca-cola, det tycker han ju också om. Och köpte jätte dyrt godis, 12 godisbitar för 30 kronar, men gott var det. Men det är nog enda gången jag skämmer bort honom med så dyrt godis. Haha.
Så vi satt här hemma, med cola, godis och ett jätte bra humör.


Aldrig vart så säker på något i mitt liv...

I'll never let go...




Kommentarer
Postat av: Marie

ni är såå fina tillsamans:D

2008-11-21 @ 16:31:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Melissa

Åh, så härligt att se er pussas! Man behöver det, mer än vad man tror! Vad kul att Arons kläder behöver bytas ut också! Framsteg av två slag.



Blir varm. Ja, hans humör var hans räddning.



Ps. Utifrån din beskrivning så vågade jag inte se filmklipper med barnen som slåss... tror jag tar livet av mig om sådana människor får behålla sina barn och inte jag... vart är rättvisan?.ds

2008-11-22 @ 03:57:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0