Baby Don't You Know That You're Everything Good In My Life

Idag skulle vi ha gått till BVC jag och Aron.  Men imorse så ringde de därifrån och sa att läkaren var sjuk, vi skulle på kontrollbesök, 2 mån kontrollen. Blev lite besviken, jag vill ju veta vad bushjärtat väger, och hur lång han är.
Men icke, det fick jag inte. Läkaren var sjuk.

Alla är sjuka nu.
Där hemma hos föräldrarna är de också sjuka, vi kan inte träffa dom eftersom vi absolut inte vill ha Aron i närheten av förkylning. Inge RS här tack. Men vi får se på fredag om vi kanske får träffa Mormor iallafall. Vi ska till uppsala på fredag för ögonkontroll men bilj*veln startar inte. Så då kanske man kan få med sig mamma då hon är ledig, annars får vi bara låna bilen. Men eftersom Aron inte kan sitta ifram i den vet jag inte om jag riktigt vågar åka själv.

Aron har börjat bli väldigt gosig med nappen nu. Han ska alltid ha napp när han är trött och när han ska sova. Han är en liten nappunge, han har börjat dregla massa nu också. Tror dock inte det är tänder på gång än, verkar lite tidigt men det är ju inte omöjligt.

Jag har en liten söt film med Aron som jag ska försöka lyckas lägga upp här sen, vet inte än hur man gör eller om jag ens fått in filmen på youtube. Vi får se sen. Jag kanske lyckas. Annars får jag be någon om hjälp.

Jag funderar på om jag ska gå till BVC imorgon och väga Aron. Vi får se, hoppas det är bättre väder imorgon. Jag har bara klackskor som är hela och det är lite jobbigt att gå i. Mina skor har gått sönder. Får köpa nya nån dag när jag har råd.

Nu ska jag dricka juice, har blivit så otroligt sugen på apelsinjuice dom här två senaste dagarna.


Jag Älskar Er, Nu Och Föralltid.



Kommentarer
Postat av: mamma melissa

åh, har du någon länk? till preemie-hjärtat?

2008-11-10 @ 23:20:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Så, nu ligger preemie-hjärtat inne på önskelistan! plus att fler kan kolla in det -återigen någonting som jag inte visste fanns! Tack för att du visade mig!

2008-11-10 @ 23:48:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Absolut! Jag är en sådan tönt... idag har över 50 personer besökt min blogg och jag blir skitglad -det betyder att 50 personer vet att sådant här händer små barn och att de kanske kan göra någonting för att motverka det -så ja, gärna!

2008-11-10 @ 23:53:55
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Tänkte jag skulle länka till dig också -om jag får. Vi är ju liksom i samma bransch, men med olika utgång....

2008-11-11 @ 00:06:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0