Oh What A Weekend.

Ja dax för lite update tycker jag.
Sitter just nu uttråkad as hell, Aron sover, Freddie sover, och jag sitter här å glor.
Vet att jag egentligen borde väcka Freddie, men han är ju så söt när han sover, han ser så.. avslappnad ut. Vill inte tvinga upp honom då. Så han får vila en stund till.

Igår jobbade jag, så otroligt skönt att kunna jobba då och då. Snart kanske det är dax för mig att jobba helt, yey. Freddie blev varslad från jobbet, så här står vi, bägge två utan jobb och en son att försörja. Känns inte alltför bra. Men jag vet att vi kommer klara det. Tillsammans.
Vi ska söka jobb bägge två, sen får vi se hur de blir, vem som får jobba.
Freddies mammas kompis jobbar på ett dagis och hon har pratat med några där om mig och dom lät intresserade, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!  Jag vill så gärna börja jobba, samtidigt som jag vill vara hemma med Aron.

Nu blev det lite of topic, haha vad vi har gjort hittils i helgen, jo jag klippte mig igår också, är SÅ nöjd. äntligen kortare hår i bak. Men fortfarande inte för kort i fram. Skulle egentligen vilja ha de lite mer annorlunda, men med mina roliga öron så går de inte, jag vill fortfarande kunna dölja öronen, så de blir såhär, men är fortfarande riktigt nöjd.

Senare på kvällen igår kom Sebastian och Emma förbi. Det blev kolla på film och snacka lite. Vi kollade på Sex-Drive, var faktiskt en riktigt bra film, även om jag var tveksam till den till en början. Men det är en typ road trip film. Och dom är ju alltid bra.

Ikväll kommer kära Moa över, hon ska färga mitt hår, yey, och sen ska vi snacka skit och dricka vin, och mysa med Aron, inte i den ordningen dock, Mysa med Aron först, sen när han sover så ska vi dricka lite vin och ha det mysigt, och annorlunda denna gång är att Freddie inte blir utslängd, utan han ska vara med, men vi får väl se om han tröttnar på oss, lät igår som att Sebbe ville sno Freddie ikväll.

Imorgon bitti ska vi kolla på Fanny som ska spela innebandy, och träffa Freddies mormor och morfar, dom bor på gotland så träffas inte så ofta. Så nu när de skulle till Arlanda, så tänkte Elisabet passa på och träffa dom, och då vill ju vi också följa med så de får träffa sitt barnbarn och barnbarns barn.

Så ser våran helg ut. Jätte härligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0